آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

SPSS- AMOS- LISREL- Smart PLS- Warp PLS- R

آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

SPSS- AMOS- LISREL- Smart PLS- Warp PLS- R

آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

تحلیل آماری یک ابزار بسیار مفید برای دستیابی به راهکارهای مناسب در زمانی که فرآیندهای واقعی تحلیل به شدت پیچیده یا در شکل واقعی آن ناشناخته است. می‌باشد. تحلیل آماری، فرآیند جمع آوری، بررسی، خلاصه سازی و تفسیر اطلاعات کمّی را برای ارائه ی دلایل زیربنایی، الگوها، روابط، و فرآیندها پوشش می دهد.

*********
اینجانب سیدسعید انصاری فر دارای لیسانس و فوق لیسانس مهندسی صنایع، فوق لیسانس مدیریت دولتی گرایش MIS و دانشجو دکترا مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط مشی‌گذاری عمومی می‌باشم. برخی از سوابق علمی پژوهشی به شرح زیر است:

1- دارای بیش از 40 مقاله در موضوعات مختلف (کنفرانس های بین المللی و مجلات علمی پژوهشی و ژورنال ISC)
2- مولف سه کتاب (مبانی سازمان و مدیریت، آموزش مدل سازی معادلات ساختاری و SPSS، نگهداری کارکنان، چالش ها و نظریه ها)
3- مشاوره آماری و انجام تجزیه و تحلیل آماری در بیش از 700 پایان نامه ارشد و 50 پایان نامه دکترا
4- رتبه 7 کنکور دکترا
5- تدریس خصوصی آمار توصیفی و استنباطی و نرم افزارهای SPSS، AMOS، Smart PLS، LISREL
6- کسب رتبه پژوهشگر برتر و برگزیده در جشنواره علمی پژوهشی شهرداری اصفهان

*********
تماس با ما:
ایمیل: ansarifar2020@gmail.com
شماره همراه: 09131025408
شبکه اجتماعی ایتا: 09131025408

*********
گروه علمی آموزشی پژوهشگران برتر:
این گروه با بهره مندی از کادری مجرب آمادگی تجزیه و تحلیل کیفی و داده های کمی آماری در موضوعات مختلف با استفاده از نرم افزارهای مختلفی چون SPSS ، Smart PLS، LISREL،R ، AMOS، Nvivo، Max QDA را دارد.

همکاران:
1-مجید دادخواه
دکتری مدیریت از دانشگاه آزاد اصفهان
2- مرسا آذر:
دکتری مدیریت از دانشگاه آزاد اصفهان
3- زهرا وحیدی:
دکتری مدیریت آموزشی، مدرس تحلیل کیفی
4-محمد مهدی مقامی:
دکتری آمار از دانشگاه اصفهان
5- طناز فریدنی:
کارشناسی ارشد آمار و ریاضی از دانشگاه اصفهان
6- زینب احمدی:
کارشناسی ارشد روان شناسی از دانشگاه اصفهان


***********
از دلایلی که پژوهشگران انجام تحلیل آماری را به ما می سپارند:
- تیم حرفه ای و با تجربه
- متخصص در زمینه انواع نرم افزارهای تحلیل آماری با بیش از 10 سال تجربه
- پشتیبانی و آموزش حضوری به صورت رایگان

🔹#رگرسیون_ساده و #چندگانه  :
 در رگرسیون ساده یک #متغیر_مستقل (اثرگذار) و یک #متغیر_وابسته (اثرپذیر) با مقیاس کمی (فاصله‌ای و یا نسبی) وجود دارد و روابط این متغیرها در قالب علت و معلول مورد بررسی قرار می‌گیرد. این درحالی است که در رگرسیون چندگانه یک متغیر وابسته و دو یا چند متغیر مستقل وجود دارد که با استفاده از آن میزان اثرگذاری و سطح معنی‌داری متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته بررسی می‌گردد.

🔹#رگرسیون_غیرخطی :
در رگرسیون غیرخطی روابط بین دو متغیر کمی به واسطه توابع ریاضی شامل توابع توانی، نمایی، معادله درجه دو، معادله درجه سه، لگاریتمی و ... است. در این نوع رگرسیون روابط دو متغیر با مقیاس کمی واکاوی می‌گردد و مهم‌ترین تغییرات دو جانبه در بین متغیر و نقاط تغییر مشخص می‌گردد.

🔹#تحلیل_مسیر :
تحلیل مسیر روش آماری کاربرد ضرایب بتای استاندارد رگرسیون چند متغیرى در مدل‌هاى ساختاری است. هدف تحلیل مسیر به دست آوردن برآوردهاى کمى روابط علی الخصوص ( همکنشی یکجانبه) بین مجموعه‌اى از متغیرها است. ساختن یک مدل علّی لزوماً به معنای وجود روابط علّی در بین متغیرهای مدل نیست بلکه این علیت بر اساس مفروضات همبستگی و نظر و پیشینه تحقیق استوار است.

🔹#روش_تحلیل_تشخیصی :
هنگامی که متغیر وابسته گروه‌بندی باشد و متغیرهای مستقل کمی باشند، روش تحلیل تشخیصی جهت بررسی نقش متغیرهای مستقل در تفکیک متغیر وابسته گروه‌بندی به کار گرفته می‌شود. تحلیل تشخیصی راهکاری است برای آن که متغیرها را در قالب گروه‌های مجزا از هم تفکیک کنیم، به صورتی که هر گروه در عین اینکه با گروه دیگر شباهت و همبستگی دارد، از انسجام لازم نیز برخوردار باشد.

👈 در واقع تحلیل تشخیصی، تشخیص معادله‌ای است که با داشتن مشخصات هر فرد از جامعه، می‌توان با قرار دادن این مشخصات در آن معادله، پیش‌بینی کرد که وی به کدام گروه تعلق دارد. به عبارتی منظور از تحلیل تشخیصی، گروه‌بندی داده‌ها به گروه‌های متجانس است، به گونه‌ای که مشاهدات هر گروه با دیگری شبیه باشند و مشاهدات گروه های مختلف نسبت به یکدیگر کمترین شباهت را داشته باشند. لازم است گفته شود که در تحلیل تشخیصی باید از هر یک از گروه‌های مورد نظر نمونه‌های مناسبی در اختیار داشت تا بتوان با استفاده از نمونه‌های شناخته شده تابع تشخیص را معلوم کرد.

🔹#رگرسیون_لجستیک :
هنگامی که یک متغیر وابسته دو وجهی و تعدادی متغیر مستقل با مقیاس‌های کمی و کیفی وجود داشته باشد از رگرسیون لجستیک استفاده می‌شود. رگرسیون لجستیک از لحاظ محاسبات آماری شبیه رگرسیون چند گانه است اما از لحاظ کارکرد مانند تحلیل تشخیصی می باشد. در این روش عضویت گروهی بر اساس مجموعه ای از متغییرهای پیش بین انجام می شود

🔹#رگرسیون_لجستیک_ترتیبی :
هنگامی که متغیر وابسته دارای مقیاس ترتیبی باشد و متغیرهای مستقل ترکیبی از مقیاس‌های کمی و کیفی باشند رگرسیون لجستیک ترتیبی اهمیت پیدا می‌کند و در این روش به نرمال بودن داده‌ها به عنوان یک پیش‌فرض آماری برای انجام تحلیل توجه نمی‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶
سید سعید انصاری فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی