آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

SPSS- AMOS- LISREL- Smart PLS- Warp PLS- R

آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

SPSS- AMOS- LISREL- Smart PLS- Warp PLS- R

آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

تحلیل آماری یک ابزار بسیار مفید برای دستیابی به راهکارهای مناسب در زمانی که فرآیندهای واقعی تحلیل به شدت پیچیده یا در شکل واقعی آن ناشناخته است. می‌باشد. تحلیل آماری، فرآیند جمع آوری، بررسی، خلاصه سازی و تفسیر اطلاعات کمّی را برای ارائه ی دلایل زیربنایی، الگوها، روابط، و فرآیندها پوشش می دهد.

*********
اینجانب سیدسعید انصاری فر دارای لیسانس و فوق لیسانس مهندسی صنایع، فوق لیسانس مدیریت دولتی گرایش MIS و دانشجو دکترا مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط مشی‌گذاری عمومی می‌باشم. برخی از سوابق علمی پژوهشی به شرح زیر است:

1- دارای بیش از 40 مقاله در موضوعات مختلف (کنفرانس های بین المللی و مجلات علمی پژوهشی و ژورنال ISC)
2- مولف سه کتاب (مبانی سازمان و مدیریت، آموزش مدل سازی معادلات ساختاری و SPSS، نگهداری کارکنان، چالش ها و نظریه ها)
3- مشاوره آماری و انجام تجزیه و تحلیل آماری در بیش از 700 پایان نامه ارشد و 50 پایان نامه دکترا
4- رتبه 7 کنکور دکترا
5- تدریس خصوصی آمار توصیفی و استنباطی و نرم افزارهای SPSS، AMOS، Smart PLS، LISREL
6- کسب رتبه پژوهشگر برتر و برگزیده در جشنواره علمی پژوهشی شهرداری اصفهان

*********
تماس با ما:
ایمیل: ansarifar2020@gmail.com
شماره همراه: 09131025408
شبکه اجتماعی ایتا: 09131025408

*********
گروه علمی آموزشی پژوهشگران برتر:
این گروه با بهره مندی از کادری مجرب آمادگی تجزیه و تحلیل کیفی و داده های کمی آماری در موضوعات مختلف با استفاده از نرم افزارهای مختلفی چون SPSS ، Smart PLS، LISREL،R ، AMOS، Nvivo، Max QDA را دارد.

همکاران:
1-مجید دادخواه
دکتری مدیریت از دانشگاه آزاد اصفهان
2- مرسا آذر:
دکتری مدیریت از دانشگاه آزاد اصفهان
3- زهرا وحیدی:
دکتری مدیریت آموزشی، مدرس تحلیل کیفی
4-محمد مهدی مقامی:
دکتری آمار از دانشگاه اصفهان
5- طناز فریدنی:
کارشناسی ارشد آمار و ریاضی از دانشگاه اصفهان
6- زینب احمدی:
کارشناسی ارشد روان شناسی از دانشگاه اصفهان


***********
از دلایلی که پژوهشگران انجام تحلیل آماری را به ما می سپارند:
- تیم حرفه ای و با تجربه
- متخصص در زمینه انواع نرم افزارهای تحلیل آماری با بیش از 10 سال تجربه
- پشتیبانی و آموزش حضوری به صورت رایگان

 قبل از ارائه حتما چندین بار برای دوستانتون ارائه بدید تا روی ارائه شما نظر بدن و نقاط ضعفتون رو بهتون بگن.

🔹 بدترین چیز در ارائه نداشتن مدیریت زمانی در بیان اسلاید هاست. بارها شده که به جلساتی میرم که ارائه کنندگان 10 اسلاید آخر که در واقع مهمترین بخش ارائه هستد رو به علت کمبود وقت رد میکنن و میرن سراغ نتیجه گیری!! حتما اسلاید هاتون رو هدفمند درست کنید و تا میتونید خلاصه وار حرف بزنید و چندین بارقبل از ارائه اصلی واسه خودتون ارائه کنید و زمان ارائه رو چک کنید تا بیش از 15 تا 20 دقیقه نشه. معولا متوسط وقت برای ارائه 20 دقیقه هست. تعداد نرمال اسلاید هم 20 تا 25 تا.

🔸 از مثال ، عکس و انیمیشن درحد معمول(نه زیاد) در اسلایدهاتون استفاده کنید تا کارتون جذاب بشه و خسته کننده نشه.

🔹 بجای کپی پیست کردن کل مطالب فقط نکات مهم(پاور پوینتز) رو بصورت تیتر وار در اسلایدهاتون بیان کنید. این ضعفی است که دراکثر ارائه ها دیده میشه و محققان اسلایدهایی با حجم نوشتاری بالا تهیه میکنن که باعث خستگی حضارمیشه.

🔸 رنگ پشت زمینه اسلایدهاتون رو معمولا روشن ورنگ نوشته هاتونو تیره انتخاب کنید. فونتهای نوشته هاتونو هم سعی کنید بزرگ انتخاب کنید تا مطالب خوانا باشن.

🔹 حتما اسلایدهاتون باید شماره داشته باشن تا اگر داور سوالی داشته باشه بتونه به شمارش ارجاع بده.

🔸سعی کنید قبل از ارائه حتما در چندین جلسه ارائه شرکت کنید. چیزهای که به نظر خودتون در اون ارائه جذاب میاد رو از بقیه یاد بگیرید و از انجام کارهای که بنظرتون خسته کننده میاد در ارائه خودتون بپرهیزید. یکی از خواص مفید شرکت در کنفرانس همینه. شما با نحوه ارائه آشنا میشید و تجربه کسب میکنید.

🔹اشتباهی که اکثرا در ارائه انجام میدن خوندن کلمه به کلمه از روی اسلایدهاست. اسلاید ها فقط باید نقش یاد آوری یک سری نکات به شما رو داشته باشن و شما فقط با یک نگاهی اجمالی به تیترهای موجود در اسلاید بتونین اونو خیلی خلاصه توضیح بدین!! یادتون باشه در ارائه حتما باید رابطه چشمیتون با حضار حفظ بشه. این طور کارتون جذابترو حرفه ای تر به نظر میاد و حضار هم خسته نمیشن و به شما توجه بیشتری میکنن.

🔸سعی کنید ریلکس باشد و تند تند صحبت نکنید! اینو بدونید هیچکس به اندازه شما درباره کار شما اطلاعات نداره. این راز دلگرمی شماست.

🔹 همیشه چندین اسلاید رو بعنوان پشتیبان در اسلایدهاتون داشته باشید و اونها رو مخفی کنید تا اگر داورها توضیحات بیشتری درباره یک موضوع از شماخواستن، شما سریع بتونید از اون اسلایدها کمک بگیرید. یادتون باشه شما 20 دقیقه وقت دارید ولی زمان برای داورها نامحدوده!! پس سعی کنید حسابی واسه سوالات احتمالی داوران خودتونو آماده کنید.

🔸 به سوالات و نظرات (حتی اشتباه) داوران مخصوصا در جلسه دفاع با احترام جواب بدین. اگر نظر داور کاملا اشتباهه خیلی با احترام بگید ممنون از نظر شما یا حتی چرب و نرم تر بگید ممنون از نظرات یا سوال مفید و بجای شما و خیلی محترمانه بگید حرف شما درست ولی اصل ماجرا اینه و نظر خودتون رو با استدلال منطقی بیان کنید و داور رو متقاعد کنید!! با این جواب خیلی محترمانه نظر اونو رد میکنید!! نه اینکه در جوابش بگید شما اشتباه میکنید ویا سوال شما اشتباهه!! بعضا دیده شده که در ارائه بجای جواب به سوال داور، از داور سوال میپرسن که آیا شما در این حوزه کار کردید!!(یعنی به زبان بی زبانی بهش میگید تو چیزی نمیدونی) یا به داورمیگن فکر کنم شما در این حوزه تخصص ندارید!! طبیعی هست که داور نسبت به این رفتار شما گارد میگیره. بارها شده که در ارائه پایان نامه این موضوع دیده شده و داورها پایان نامه رو رد کردن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۵
سید سعید انصاری فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی