آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

SPSS- AMOS- LISREL- Smart PLS- Warp PLS- R

آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

SPSS- AMOS- LISREL- Smart PLS- Warp PLS- R

آموزش تخصصی آمار و معادلات ساختاری

تحلیل آماری یک ابزار بسیار مفید برای دستیابی به راهکارهای مناسب در زمانی که فرآیندهای واقعی تحلیل به شدت پیچیده یا در شکل واقعی آن ناشناخته است. می‌باشد. تحلیل آماری، فرآیند جمع آوری، بررسی، خلاصه سازی و تفسیر اطلاعات کمّی را برای ارائه ی دلایل زیربنایی، الگوها، روابط، و فرآیندها پوشش می دهد.

*********
اینجانب سیدسعید انصاری فر دارای لیسانس و فوق لیسانس مهندسی صنایع، فوق لیسانس مدیریت دولتی گرایش MIS و دانشجو دکترا مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط مشی‌گذاری عمومی می‌باشم. برخی از سوابق علمی پژوهشی به شرح زیر است:

1- دارای بیش از 40 مقاله در موضوعات مختلف (کنفرانس های بین المللی و مجلات علمی پژوهشی و ژورنال ISC)
2- مولف سه کتاب (مبانی سازمان و مدیریت، آموزش مدل سازی معادلات ساختاری و SPSS، نگهداری کارکنان، چالش ها و نظریه ها)
3- مشاوره آماری و انجام تجزیه و تحلیل آماری در بیش از 700 پایان نامه ارشد و 50 پایان نامه دکترا
4- رتبه 7 کنکور دکترا
5- تدریس خصوصی آمار توصیفی و استنباطی و نرم افزارهای SPSS، AMOS، Smart PLS، LISREL
6- کسب رتبه پژوهشگر برتر و برگزیده در جشنواره علمی پژوهشی شهرداری اصفهان

*********
تماس با ما:
ایمیل: ansarifar2020@gmail.com
شماره همراه: 09131025408
شبکه اجتماعی ایتا: 09131025408

*********
گروه علمی آموزشی پژوهشگران برتر:
این گروه با بهره مندی از کادری مجرب آمادگی تجزیه و تحلیل کیفی و داده های کمی آماری در موضوعات مختلف با استفاده از نرم افزارهای مختلفی چون SPSS ، Smart PLS، LISREL،R ، AMOS، Nvivo، Max QDA را دارد.

همکاران:
1-مجید دادخواه
دکتری مدیریت از دانشگاه آزاد اصفهان
2- مرسا آذر:
دکتری مدیریت از دانشگاه آزاد اصفهان
3- زهرا وحیدی:
دکتری مدیریت آموزشی، مدرس تحلیل کیفی
4-محمد مهدی مقامی:
دکتری آمار از دانشگاه اصفهان
5- طناز فریدنی:
کارشناسی ارشد آمار و ریاضی از دانشگاه اصفهان
6- زینب احمدی:
کارشناسی ارشد روان شناسی از دانشگاه اصفهان


***********
از دلایلی که پژوهشگران انجام تحلیل آماری را به ما می سپارند:
- تیم حرفه ای و با تجربه
- متخصص در زمینه انواع نرم افزارهای تحلیل آماری با بیش از 10 سال تجربه
- پشتیبانی و آموزش حضوری به صورت رایگان

اندازه گیری در پژوهش کمی و کیفی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ب.ظ

هم پژوهش گرهای کمی و هم پژوهشگرهای کیفی، از روش های دقیق و نظام مندی برای گردآوری داده های با کیفیت استفاده می کنند. در هر دو شیوه کمی و کیفی داده ها شواهد تجربی مفاهیم هستند که از راه اندازه گیری به یکدیگر مرتبط می شوند. ولی تفاوت در شیوه پژوهش و نوع داده ها به معنای تفاوت در نگاه به فرآیند اندازه گیری است و طراحی سنجه ها برای اندازه گیری متغیرها مرحله مهمی در طرح ریزی یک پژوهش کمی است. پژوهشگرهای کیفی برای اندازه گیری از شیوه های متنوع تری استفاده می کنند. این دو رویکرد سه تفاوت اساسی با یکدیگر دارند:
یکی از تفاوتهای میان این دو به زمان بندی باز می گردد. پژوهش گرهای کمی ابتدا درباره متغییرها اندیشه می کند. سپس در طول مرحله برنامه ریزی که پیش از گردآوری یا تحلیل داده ها می باشد، آنها را به کنش های خاصی تبدیل می کنند. پژوهشگرهای کیفی کار اندازه گیری را در طول فرآیند گردآوری داده ها انجام می دهند.
تفاوت دوم به خود داده ها باز می گردد. پژوهشگرهای کمی از فنونی استفاده می کنند که داده ها را به ارقام تبدیل می کند. آنان قیاس را به کار می برند و از ایده ها و مفاهیم انتزاعی به سمت فنون خاص گردآوری داده ها حرکت می کنند. سپس از داده ها به اعداد و ارقام دقیق می رسند. چنین اعداد و ارقامی، ترجمان ایده های انتزاعی به زبان تجربی است. گاهی برای پژوهش گرهای کیفی داده ها به شکل عدد و رقم است اما در اغلب مواقع شامل واژگان کلامی و مکتوب، کنش ها، صداها، نمادها، اشیا مادی یا تصاویر(برای مثال نقشه ها، عکس ها، فیلم ها و مانند آن) است. پژوهشگر کیفی همه مشاهدات خود را به اعداد و ارقام تبدیل نمی کنند بلکه با استفاده از بسیاری از فرآیندهای منعطف و سیال داده ها را به صورت شکل ها و اندازه گیری های گوناگون در می آورد.
تفاوت سوم در این شیوه، به چگونگی برقراری ارتباط میان سازه و داده باز می گردد. پژوهشگرهای کمی بیش از گردآوری داده ها مفاهیمی را مدنظر قرار می دهند. آنان با استفاده از یک رشته فنون اندازه گیری پلی میان مفاهیم و داده ها برقرار می کنند.پژوهشگرهای کیفی هم پیش از گردآوری داده ها ایده هایی در ذهن دارند اما بسیاری از مفاهیم و نه همه آنها را در طول فرآیند گرداوری داده ها می سازند. آنان داده ها و مفاهیم را به طور همزمان و در تعامل با هم بررسی می کنند. پژوهش گرهای کیفی پژوهش را با گردآوری داده ها آغاز می کنند و سپس بر مبنای آنچه با آ روبه رو می شوند به سنجش آنها می پردازند. آنان به موازاتی که داده ها را گردآوری می کنند به بازاندیشی فرآیندها اقدام کرده و ایده های نویی مطرح می کنند. چنین ایده هایی به آنان جهت داده ها و راههای جدید اندازه گیری را نشان می دهد راههای جدید اندازه گیری به نوبه خود شیوه گردآوری داده ها را تعیین می کند. پژوهش گرها با این روش میان ایده ها و داده ها فرآیندی مستمر و رفت و برگشتی برقرار می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
سید سعید انصاری فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی